۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد؛

عضویت ۱۴ هزار نفر در کانون مساجد زنجان

عضویت ۱۴ هزار نفر در کانون مساجد زنجان

زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تعداد اعضای کانون‌های مساجد ثبت نام شده در سایت بچه‌های مسجد۱۴ هزار و ۳۵ نفر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امرالله حسنی گفت: ۳۸۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان وجود دارد که در سایت بچه‌های مسجد ۱۴ هزار و ۳۵ نفر عضویت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اجرای کارهای ماندگار افزود: باید از تمام ظرفیت کانون‌های مساجد برای ماندگاری کارهای فرهنگی و هنری استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون مساجد است، اذعان داشت: کانون‌های مساجد در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، اجتماعی، جهادی و رسانه‌ای در مساجد فعالیت دارد.

حسنی با اشاره به کارکردهای کانون‌های مساجد از زمان تأسیس تاکنون افزود: تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های فرهنگی و هنری بالاخص در توانمندسازی گروه‌های سرود و تئاتر، برگزاری دوره آموزشی زوج‌های جوان و مدیریت فرهنگی مسجد از برنامه‌های شاخص این مراکز در استان زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام امروز در جنگ ترکیبی قرار گرفته است، ادامه داد: دشمن با تمام توان برای ضربه‌زدن به این انقلاب تلاش می‌کند ولی نباید وعده خداوند را در یاری رساند به جبهه حق فراموش کرد و خداوند این انقلاب را به خاطر اخلاص نیروهای انقلابی و در صحنه حفظ کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از اختصاص ۱۰ درصد ارزش افزوده دهیاری‌ها برای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: کانون‌های مساجد می‌توانند ضمن مطالبه‌گری این میزان اعتبار آن را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی مساجد هزینه کند.

کد خبر 5728475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha